Translate

úterý 28. srpna 2012

ČERVENEC

Roste mi malá pomocnice ;-D Johanka si v hračkářství vybrala šicí stroj a hrozně ji to baví.


V červenci jsme s dětmi navštívili dinopark a zoopark ve Vyškově. Krásná příležitost vyfotit jejich nové kraťásky.


 Hra na modely :-D Užili jsme si velkou srandu. Johanka má novou ozdobu do vlasů a sukýnku. Sukýnky jsme našila i do obchůdku na fleru http://www.fler.cz/little-angels






Pastelkovníčky jsem šila pro kamarádku, tak snad se líbily ;o)












Aby stůl nebyl tak prázdný. Běhounek je prošívaný ručně.






2 komentáře:

  1. Koukám, že neleníš;-D. Běhoun i s podtácky je parádní!!! Sukýnka je taky úžasná, já ten červený puntík miluji. Krásně si ty své andílky strojíš. A pastelkovníčky máš taky moc peknučké. Určitě se líbily. Jsi šikulka. Všecičko máš velmi hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, já nevím, na co reagovat dřív... Šití máš všechno krásný. Sukýnka s ozdobou do vlasů je super. Pastelkovníky závidím, já ho ještě ani nezkusila. Běhoun a podtácky jsou moc pěkný. No a ten šicí stroj... Jsem si díky němu vzpomněla, že jsem jako dítě kdysi taky nějaký měla. Ale to už je tedy fakt pravěk :-))) Povídala Bětka "jééé, ten bych taky moc chtěla" :-))))

    OdpovědětVymazat