Translate

středa 15. dubna 2015

Pomáhání Ježíškovi

Dlouho jsem tady na blogu nedávala žádný příspěvek. Samotné je mi to líto a budu se snažit to napravit. Od předvánočního období do Vánoc jsem pomáhala Ježíškovi s přípravou dárků pro děti a i potom bylo práce dosti ať už se zakázkami nebo s e-shopem.

Tady jsou fotky z mého pomáhání Ježíškovi:

Zlatý Bludišťák


Skřítek
Paní si nejdříve objednala skřítka se zeleným tričkem, ale nakonec skřítek dostal tričko pruhované.


Mořská víla
Jedna holčička si přála panenku z tohoto obrázku. Jen nemusela mít vlnité vlásky.

Holčička byla moc spokojená a byl to pro ni ten nejkrásnější vánoční dárek.



Sovička
U této sovičky jsem dostala zadání, aby vypadala aspoň trochu jako na obrázku (vlevo), ale z jiných látek. 



Tohle byly ty největší předvánoční projekty. Dále jsem šila spoustu žužlíků, zahříváčků do kapsiček, kočiček, žužlacích zajíčků, .....
Ježíšek byl o Vánocích štědrý ;-)

Medvídek Medídek
Ve vánočním období jsem vytvořila medvídka "Medídka", který se zůčastnil soutěže s tématem "Medvěd a med". Tuto soutěž vyhrál a postoupil do celoroční soutěže o titul "Medvěd roku 2014".
Tímto bych Vám ráda představila Medvěda roku 2014:

       
 

Medídek je pětikloubový, umí naklánět hlavičku k ramínkům. Je šitý z mohéru a plněný důtým vláknem. Očka má skleněná, zbytek obličeje je vyšívaný a vnitřní ouška jsou semišová. Měří 15 cm a váží 75 g.




3 komentáře:

  1. To se ježíšek má, tak šikovného pomocníka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    mám na Vás možná trochu troufalý dotaz. Myslíte, že bych si u Vás mohl objedat/koupit toho zlatého bludišťáka? Je skvělý!

    Děkuji za odpověď

    Josef Vaníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, pane Vaníčku,

      jsem ráda, že se Vám bludišťák líbí. Tento má již svého majitele, ale ráda Vám jej ušiji. Jen s termínem to bude horší. Během 14 dní očekáváme miminko a ještě mám nějaké rozdělané zakázky. Mohu Vám tedy slíbit nejbližší termín dodání konec října/začátek listopadu.

      Kontaktujte mě prosím na email: pavla.konecna@gmail.com
      Přeji hezký večer.

      Pavla Konečná
      www.PayaCreations.com

      Vymazat