Translate

neděle 29. června 2014

Co se dělo ...

Dlouhou dobu jsem na blog nedávala žádné příspěvky a jedním z důvodů byl náš třetí mimísek. Narodil se v březnu, krásně roste a dělá nám jen radost. Už od narození je miláčkem celé rodiny. Představuji Vám Kubíčka. Zavinovačku jsem samozřejmě šila já ;-)


Také jsem se připravovala na výstavu Doll Prague 2013. Výstava se konala od 29. listopadu do 1. prosince v Praze. Poznala jsem spoustu nových umělců a ráda jsem se seznámila i s mnohými z Vás. Moc mě těšilo a budu se těšit, že Vás zase někde uvidím.

A tady jsou mé výtvory šité přímo pro výstavu:

 První dvě panenky mají pohyblivé končetiny a kroutící hlavu. Jak ušít panenku s kroutící hlavou jsem vymyslela já a dosud jsem ještě žádnou jinou s kroutící hlavou neviděla jen ty mé. Takže pokud takovou chcete mít doma, napište mi a domluvíme se. Ráda Vám ji ušiji.



Hodně oblíbení jsou mohéroví sněhuláčci, hlavně u dětí. Mohérová jablíčka jsou určené nejen jako vánoční dekorace.



Ufo broučků jsem na výstavě měla celou řadu různých barev. Spousta z nich už našla nový domov.



Tyto tři panenky jsou cca 45 cm vysoké. Všechny mají pohyblivé končetiny




Medvídky jsem zařadila do nabídky poprvé na výstavě. Postupem času bych chtěla rozšířit jejich nabídku a také i nabídku kurzů na jejich šití. Chlupatý koloušek je šitý podle mého střihu, který vyšel loni v praktické ženě.



 Kočičky už jsou dosti známé. Tentokrát jsem ušila i kočičky menší. Horní tři kočičky jsou vysoké 22 cm.




Po výstavě se konal (2.-4.12.2013) nezapomenutelný kurz japonské umělkyně Kyou Ohtake na BJD panenku. Kurzu jsem se zůčastnila, ikdyž to už pro mě bylo celkem náročné. Kurz jsem si moc užila a tady můžete posoudit mé snažení. Panenka potřebuje ještě trošku dotvořit, ale bohužel na to ještě nebylo moc času.




Žádné komentáře:

Okomentovat